donderdag 2 april 2009

The end is near...

Bom dia!

Tudo bem?

Hier gaat alles op zijn Portugees... kalmpjes en rustig zijn gangetje dus... Ik voel wel heel goed dat het einde nadert... Zo moest ik gisteren afscheid nemen van mijn 'beste maatje' hier... Makkelijk is iets anders... Weten dat je afscheid neemt van iemand die je waarschijnlijk niet meer zal terug zien...

Ik hoop dat het in het vervolg wat makkelijker zal gaan, maar vrees er een beetje voor... Dus wie mij komt oppikken op de luchthaven bereid je voor op rode oogjes...

Gisteren ben ik ook gaan surfen... En laat ons maar zeggen dat surfen niet echt mijn ding is... Om te surfen moet je 4 stappen doen... Stap 1: lukt, stap 2: lukt, stap 3: lukt NIET, ... Bij stap 3 moet je je voet tussen je handen krijgen zonder op je knie te steunen... Wat mij dus helemaal niet lukt... Spierkracht in de armen... nihil :p

Maar ik ben wel van plan om het nogmaals te proberen, kwestie van het niet te snel op te geven! Dus Annelies als je komt dan gaan we surfen :p

Zo dit was het dan voor vandaag! En ik zie jullie gouw terug!!!

Vele groetjes

Quirine

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey!

Surfen is idd nie zo gemakkelijk!
Ook bij mij loopt het altijd fout bij stap 3 ;)
Maar als je da op tv ziet, lijkt het echt wel simpel he :D
Zo een Erasmus vliegt echt voorbij he, ik zit bijna in de helft :(
Geniet er nog van en tot binnen een paar maandjes!

Kusjes!