dinsdag 26 mei 2009

aan alle liedjes komt een eind...

Maar ik heb gelukkig wat mogen meezingen!

Iets meer dan een maand na mijn terugkomst, horen jullie nog een keertje iets van me...

Ik weet het lang geleden, maar geloof me het werk stopt niet omdat erasmus voorbij is...
Ik heb ondertussen al 3 weken stage gedaan, mijn bachelorproef voorgesteld, mijn erasmustijd voorgesteld aan studenten die volgend jaar op uitwisseling willen gaan, en nog zo veel meer!


Ik heb ook Kelsey al op bezoek gehad en dat was voor mij de echte afsluiter van erasmus... Het betekende een eind aan het elkaar snel terug zien en ook een echt afscheid moeten nemen... Erasmus is een vreselijk toffe ervaring, maar het einde ervan is net zo vreselijk...

Net als velen ben ik terecht gekomen in wat ze een 'post erasmus depression' heten... Niet makkelijk om je terug aan te passen en je goede vrienden die je de voorbije maanden door alles heen geholpen hebben en waar je bijna elke minuut van de dag mee doorbracht, achter te laten. Maar zoals eerder gezegd

Aan alle mooie liedjes komt een eind, maar ik heb toch kunnen meezingen!

Geen opmerkingen: