dinsdag 31 maart 2009

the bus that never came

Hallo iedereen!

Zoals jullie weten of niet is het vandaag mijn laatste lesdag... Gisteren had ik dus mijn laatste les Motricity and Adventurous sports... Vol goede moed vertrok ik om 19u zodat ik zeker op tijd in de les die om 21 u begint zou zijn...

Eenmaal aangekomen in Senhor Roubado, de bushalte waar ik moet wachten op de bus die me naar school brengt, was het dus wachten geblazen... Ik kwam aan om 19.15 en wachtte...

en wachtte...

en wachtte...

en wachtte..

Het werd 20u en ik werd wat ongerust, maar bleef zitten en wachten...

ik wachtte...

en wachtte...

en wachtte...

Toen het kwart voor negen werd realiseerde ik me dat de bus nooit zou komen... Als er dus 1 ding is dat ik hier geleerd heb is het dat de bussen in Lissabon niet te vertrouwen zijn!
Zo ging ik in het begin van mijn verblijf hier samen met Louise naar Ikea... en blijkbaar... once you go to ikea you never come back! We hebben 3u op een bus gewacht die niet kwam en dan uit pure armoede een andere bus genomen die ons wat dichter bracht om dan verder naar huis te wandelen...

1 tip dus voor de mensen die volgend jaar misschien naar Lissabon willen komen (wat ik ten zeerste aanraad) VERTROUW GEEN BUSSEN!

Groetjes Quirine

Geen opmerkingen: