zaterdag 28 maart 2009

surfen...

Hallo iedereen

Hier is het dan, het berichtje waar jullie allemaal op zitten te wachten! Het nieuws over Quirine die gaat surfen...

Wel ik moet jullie wat teleurstellen... Ik ben niet gaan surfen: eenmaal aangekomen aan het strand nam de angst mij over... Er zaten heel veel surfers in het water en wat als ik met mijn surfboard iemand raakte of zelf vast kwam te zitten tussen de ervaren surfers... Ik mocht er niet aan denken...

Dus deze week is het er niet van gekomen maar... En dat is een grote maar... volgende week begint mijn 'vakantie' op woensdag en dan zijn er nog heel wat mensen die moeten werken en naar school moeten... dus wat ga ik dan doen: ik ga surfen! De surfschool is open op woensdag en er zullen weinig mensen zijn!!! Woohoow!

Ik laat jullie zeker meer weten over mijn avonturen op het water :p!

Ik heb deze week ook te maken gekregen met een soort van voedselvergiftiging! Als mensen je hier waarschuwen voor mogelijk besmette eieren, geloof die dan ook! Ik heb het geweten, mijn maag heeft toch wel enkele dagen overhoop gelegen... Gelukkig is het nu al beter!

Naast deze avonturen is er natuurlijk ook weer schoolwerk geweest en dat is deze week een hele opgave geweest! Ik heb verschillende opdrachten afgerond en ben blij dat ze nu achter de rug zijn... Morgen nog een dagje werken voor school en dan denk ik dat alles af zou moeten zijn :) Zodat ik nog kan genieten van mijn laatste dagen hier... Want eenmaal terug in Belgiƫ staat er mij een berg werk te wachten!

Zo dit was het dan voor vandaag!!!

Vele groetjes

Quirine

Geen opmerkingen: