zondag 15 maart 2009

ola!

Hallo iedereen

Hier ben ik dan terug! Deze week heb ik opnieuw lessen gevolgd: mijn dramales was echt grappig en ik zal er zeker dingen van onthouden om lessen op te bouwen in mijn klas later. Zo moesten we eerst het dansje van 't Smidje van Laïs doen.
Daarna kreeg 1 persoon een foto, die moest dan zoveel mogelijk van de foto uitbeelden aan andere personen. De bedoeling was dat die een idee kreeg van wat op de foto stond. Het was een erg grappige gebeurtenis.
Ten slotte moesten we een voorwerp uitbeelden met 5 mensen. Ons voorwerp was een douche. Het uitbeelden lukte heel goed, we moesten ook gevoelens voor de douche uitbeelden en uitleggen waarom we dachten dat die zulke gevoelens had.

Deze week had ik opnieuw een glimps van België, maar die was van korte duur...

Ook het weer hier is fantastisch! We zijn met enkele erasmussers naar het strand geweest en ik moet zeggen: de zon brandt hier heel erg hard in de WINTER! Ik ben helemaal verbrand, misschien blijf ik er nu dus maar beter wat uit :p Het voordeel is wel dat ik zeker een kleurtje zal hebben als ik terugkom :)

Zo dat was het dan voor vandaag!!

Jullie krijgen opnieuw nieuws in de loop van de week!

Vele groetjes

Quirine

1 opmerking:

Marjolein zei

Dag meid.

Niet te geloven dat je al goed halverwege bent. Ik ben echt jaloers van je. Jij zit daar in het prachtige Lissabon, terwijl ik hier zit in ... het minderprachtige België.

Ik volg je blog al een eindje en ik hoop dat ik nog meer spannende avonturen mag lezen.

Dikke zoen
Marjolein